مدیربرنامه کلوپ:او دوست دارد در لیگ برتر کار کند

مدیربرنامه کلوپ:او دوست دارد در لیگ برتر کار کند


مدیر برنامه‌های یورگن کلوپ، سرمربی سابق دورتموند در مصاحبه با روزنامه "سان" به شرح آخرین وضعیت این مربی پرداخت.


 

به گزارش "ورزش سه"، کلوپ بعد از 7 فصل خاطره انگیز، در پایان این فصل از دورتموند جدا شد و گفته می شود او برای مدتی هدایت تیمی را برعهده نخواهد داشت اما اکنون مدیربرنامه های او، از علاقه زیادی کلوپ برای مربیگری در لیگ برتر انگلیس خبر داده است.
مارک کوزیکه گفت:" کلوپ به لیگ برتر انگلیس بسیار علاقه دارد. ما فقط هم به چهار تیم نخست این لیگ فکر نمی‌کنیم، بلکه باشگاه‌های بزرگ دیگری هم هستند. وقتی او وارد یک استادیوم می‌شود، هیجان و انرژی مثبت در خود احساس می‌کند و چنانچه ببیند می‌تواند آنجا تغییری ایجاد کند، می‌پذیرد که آنجا کار کند؛ این نگاه برای وی جذابیت بیشتری دارد تا اینکه بخواهد دنبال اهداف بسیار بزرگی برود."
یکی از تیم‌هایی که روزنامه‌های انگلیسی آن را مقصد ایده‌آل کلوپ می‌دانند لیورپول است. این تیم در فصلی که گذشت ششم شد. از طرفی فضای حاکم بر آنفیلد هم دقیقا همان چیزی است که کلوپ به دنبال آن است. بنابراین می‌توان صحبت‌های کوزیکه را چراغ سبز وی و کلوپو به این تیم تعبیر کرد.
کوزیکه افزود:" سال 2008 که کلوپ تصمیم گرفت راهی وست‌فالن شود، پیشنهادات دیگری هم از تیم‌های بزرگ اروپایی داشت که بعضا پیشنهاد مالی بهتری هم به او ارائه کردند ولی فاکتورهای دیگری برای او اهمیت داشت."
"بیلد" هم نوشت با توجه به اینکه کلوپ اعلام کرده درحال حاضر فقط قصد دارد استراحت کند و این زمان حداقل شش ماه خواهد بود، اگر تیمی بخواهد او را متقاعد به تجدیدنظر در تصمیمش کند باید تمام شرایط ایده‌آل او را داشته باشد.
گفتنی است در حال حاضر نام یورگن کلوپ در کنار کارلو آنچلوتی به عنوان محبوب‌ترین و پرمشتری‌ترین گزینه‌های مربیگری در بازار نقل و انتقالات به چشم می‌خورد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 21 خرداد 1394برچسب:, | 11:28 | نویسنده : امیررضا خضرلو |